Instrumentariy creating business logic

V. V. Kozhaev

Abstract


The possibilities available means of declarative programming with respect to the creation of business logic of casual games. Developed a tool for creating business logic games on the platform of the light flash of the analysis.


Keywords


Автоматное программирование

References


Статья в википедии об автоматном программировании ru.wikipedia.org/wiki/Автоматное_программирование

Домашняя страница проекта Jess http://www.jessrules.com/

Домашняя страница проекта Drools http://www.jboss.org/drools/

Домашняя страница проекта Algernon http://algernon-j.sourceforge.net/

Домашняя страница проекта Jeops http://www.jeops.org/

Официальный сайт языка Clojure http://clojure.org/

Официальный сайт языка Scala http://www.scala-lang.org/

Официальный сайт языка Groovy http://groovy.codehaus.org/

Официальный сайт языка F# http://msdn.microsoft.com/ru-ru/fsharp/default%28en-us%29.aspx

Официальный сайт языка Nemerlie http://nemerle.org/Main_Page

Домашняя страница проекта Haxe http://haxe.org/

Домашняя страница проекта Alchemy http://labs.adobe.com/technologies/alchemy/

Автоматное программирование. Н. И. Поликарпова, А. А. Шалыто M. 2008

Спецификация языка ASML http://research.microsoft.com/en-us/groups/foundations/AsmL/

Домашняя страница проекта UniMod http://unimod.sourceforge.net/

Кожаев В.В. Разработка и тестирование игр // Компьютерная математика. – 2011. – № 1. – С. 79 – 85.




DOI: https://doi.org/10.15407/10.1234/

Refbacks

  • There are currently no refbacks.